6.4.2021 Juomamarkkinat mullistanut White Claw Suomeen Markkinoiden johtava hard seltzer -juoma White Claw, joka on mullistanut alkoholimarkkinat, saadaan vihdoin Suomeen.
1.4.2021 Hartwallin uusi olutbrändi More Brewing on alkoholittomana syntynyt – tavoitteena luoda parhaimman makuisia alkoholittomia oluita Yhä useampi suomalainen valitsee saunajuomaksi, illanistujaisiin tai nautiskeluun nollaoluen, mutta niiden maku arveluttaa monia. Näitä epäilyksiä lähdettiin taklaamaan Hartwallilla, kun luotiin uusi olutbrändi More Brewing. Kehitystyön tavoitteena oli luoda paras ja herkullisin alkoholiton olut.
22.3.2021 Klassikkolonkero Original Long Drink nyt myös alkoholittomana Suomalaiset kaipaavat alkoholittomia vaihtoehtoja yhä enemmän, sillä reilu neljännes suomalaisista on vähentänyt alkoholin kulutustaan viimeisen kahden vuoden aikana.* Hartwall Original® Long Drink -perheen uusin alkoholiton jäsen tulee saataville legendaarisen greippimaun lisäksi myös inkiväärinmakuisena.
17.3.2021 Hartwall rakentaa UROS LIVE -areenalle oman olutpanimon Joulukuussa Tampereelle avautuvaan elämyskeskukseen rakentuu jotain poikkeuksellista: oma craft-olutpanimo, jonka padoissa tulee porisemaan erikoiseriä tamperelaisia oluita. Pienet, tapahtumapaikkojen omat panimot ovat Suomessa ja maailmallakin vielä harvinaisia.
12.3.2021 Hartwallin kevään maut: rutkasti aitoa hedelmää ja aromikkaita olutuutuuksia Hartwallin kevätuutuuksissa näkyy suomalaisten kasvava kiinnostus omaa hyvinvointia kohtaan, kun esimerkiksi Novelle-vesiperhe saa uuden, luonnollisen ja raikkaan jäsenen, ja aito Hartwallin lonkero tulee saataville ilman alkoholia. Lisäksi valikoima kasvaa muhkeilla olutmauilla, uusilla energiajuomilla ja syntisen hyvällä siiderillä.
28.1.2021 Hartwall satsaa paikallisiin craft-oluisiin ostamalla Rakuuna Olut Oy:ltä Bryggeri Helsingin liiketoiminnan Satsaamalla entistä voimakkaammin paikallisiin craft-oluisiin Hartwall haluaa olla mukana viemässä Suomen erikoisolutkulttuuria ja koko panimoalaa entistä suurempaan nosteeseen. Tavoitteena on kehittää Helsingin keskustan sydämessä sijaitsevasta panimoravintolasta entistä elämyksellisempi paikallinen olohuone, jossa luodaan rohkeita uusia olutmakuja.
22.1.2021 Tutkimus: Lähes joka kolmas suomalainen on vähentänyt alkoholin kulutustaan – yhä useampi siirtynyt alkoholittomaan olueen Yhä useampi suomalainen valitsee saunajuomaksi, illanistujaisiin tai nautiskeluun nollaoluen. Kehitykseen vaikuttaa osaltaan alkoholittomien oluiden laadun parantuminen, sillä valmistusmenetelmät ovat ottaneet viime vuosina jättiharppauksen eteenpäin. Mutta miten valmistetaan olut, joka on hyvänmakuista ilman alkoholia?
28.12.2020 Tutkimus: Koronavuosi heijastuu työssäkäyvien nuorten motivaatioon ja jaksamiseen Nuoret työssäkäyvät aikuiset kokevat koronavuoden vaikuttaneen sekä työskentelytiloihinsa että mahdollisuuksiinsa kehittyä työssään, paljastaa Hartwallin teettämä tutkimus*. Tutkimukseen vastanneet nuoret eivät myöskään koe itseään työpäivän jälkeen yhtä virkistyneiksi kuin vuosi sitten.
12.11.2020 Kotimaista ostetaan yhä hanakasti Koronapandemia muutti kulutustottumuksia syvästi ja pitkäkestoisesti.